HIT THE FLOOR

aldrig i hela mitt liv har jag/kommer jag må såhär dåligt.
jag vek mig av smärta i magen efter att ha inte ätit en macka på ett dygn, försökte få i mig en till macka men efter en halvtimme och halva macken var i magen så gav ja den till felicia som var vääldigt hungrig. och jag skakade verkligen i hela kroppen och hade svårt att andas efter att ha varit vaken i 48 timmar. hatar att sova ensam så felicia är här.
hoppas ja somnar bra idag, hoppas verkligen.
för såhär orkar ja inte, mår skit av det.
aja, ska äta fruktsoppa tills ja blir riktigt mätt för något annat verkar inte magen gilla, och så har ja feber också
hört att det inte är bra att ha i samband med att man sover dåligt? w/e puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0