♥ NEED YOU

jag älskar hur allt måste vara perfekt enligt dig
jag älskar att du pluggar så himla mycket
älskar hur du kan titta på mig utan att säga ett ord
hur du kan va så tyst men ändå säga så mycket
älskar att jag tror på dig när du säger det jag aldrig brukar tro på
hur mogen du är
jag älskar att jag kan skratta med dig
älskar hur jag känner mig när jag är med dig
hur mycket jag saknar dig även fast jag redan ligger brevid dig
älskar att du får mig att rysa genom att bara pussa mig på pannan
eller säga att jag är vacker
jag älskar att ligga på din bröstkorg och höra ditt hjärta
älskar att du kan få mig bli så jävla glad bara av att säga en mening


Kommentarer
Postat av: Bäst?

<3

2010-12-05 @ 00:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0