PÅ NÄRA HÅLL

har gått en dag i skolan (förvisso från halv 9 på morgonen till 8 på kvällen) och är så skoltrött som man kan bli. vet att det inte blir bättre av att jag sitter hemma just nu och trycker i mig yoghurt men fyfan va skönt det är att slippa allting. direkt jag kommer in i den dammfulla jävla skolan känns det som mitt huvud sprängs och att jag kan somna gående. det blir inte bättre av att jag irriterar mig på alla och skaffar mer och mer enemies.
tror faktiskt jag ska gosa ner mig med världens sötaste hundvalpar och sova en stund, sen städa mitt rum lite och plugga på ett prov som skulle varit gjort för tre-fyra veckor sen. ibland förvånar det mig hur dålig jag egentligen är. att va besviken på sig själv måste va den jobbigaste känslan eu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0