RIVER EN VACKER DRÖM

RANDOM STUFF:
Någon/några som förstår dig: ja
Någon som du längtar efter: adå
Något som du längtar efter: aa
Någon som du hatar: ja
Vem kramade du senast: kommer inte ihåg
Vem ringde dej senast: joar
Vem ringde du senast: jocke
Har du några kärleksproblem: vene faktikst
Har du ätit något idag: jarå
Har du gråtit idag: ja
Har du skrattat idag: javars
JAG:
Är singel: ja
Saknar någon just nu: aa
Är rädd för att bli övergiven: klart
Svär ofta: haha ja
Sjunger i duschen: ibland
Morgonperson: faktiskt
Är kär i kärleken: nej, eller egentligen ja.
Skrattar åt mina egna skämt: haha ja
Vill ha barn: just nu faktiskt
Skulle göra plastikoperation om det skulle vara ofarligt: jaa
HAR DU:
Glasögon/linser: ingen
Piercingar: ja, öron tunga naveln, haft i näsan och läppen, snart blire industrial och cheks förfaen
Syskon: ja
Pojk/flickvän: nej
Jobb: nej
För många vänner: det går ju inte
Rymt hemifrån någon gång: nej
Färgat håret: ja
Bra självförtroende: de får funka faktikst
Sagt "jag älskar dig" till någon: aa
Varit kär: jorå
Brutit ett ben någon gång: nejjjj
Ljugit om var jag är för mina föräldrar:jaa
Varit på en blind date: haha nej
Somnat gråtande: har ja nog
BRUKAR DU:
Titta dej själv i spegel: jo
Ha ångest: ibland
Drömma mardrömmar: ibland här också
Klä dig i svart: ibland också
Hata folk: hata och hata
Lita på folk: för mycket ibland
SISTA PERSONEN SOM:
sov i din säng: flisan
Du delade en dricka med: venne
Skrek på dig:  morsaaan
Du fick sms från: jacob
Du snackade med på msn: malin/stella
RANDOM STUFF:
Någon/några som förstår dig: ja
Någon som du längtar efter: adå
Något som du längtar efter: aa
Någon som du hatar: ja
Vem kramade du senast: kommer inte ihåg
Vem ringde dej senast: joar
Vem ringde du senast: jocke
Har du några kärleksproblem: vene faktikst
Har du ätit något idag: jarå
Har du gråtit idag: ja
Har du skrattat idag: javars
JAG:
Är singel: ja
Saknar någon just nu: aa
Är rädd för att bli övergiven: klart
Svär ofta: haha ja
Sjunger i duschen: ibland
Morgonperson: faktiskt
Är kär i kärleken: nej, eller egentligen ja.
Skrattar åt mina egna skämt: haha ja
Vill ha barn: nae
Skulle göra plastikoperation om det skulle vara ofarligt: jaa
HAR DU:
Glasögon/linser: ingen
Piercingar: ja, öron tunga naveln, haft i näsan och läppen, snart blire industrial och cheeks förfaen
Syskon: ja
Pojk/flickvän: nej
Jobb: nej
För många vänner: det går ju inte
Rymt hemifrån någon gång: nej
Färgat håret: ja
Bra självförtroende: de får funka faktikst
Sagt "jag älskar dig" till någon: aa
Varit kär: jorå
Brutit ett ben någon gång: nejjjj
Ljugit om var jag är för mina föräldrar:jaa
Varit på en blind date: haha nej
Somnat gråtande: har ja nog
BRUKAR DU:
Titta dej själv i spegel: jo
Ha ångest: ibland
Drömma mardrömmar: ibland här också
Klä dig i svart: ibland också
Hata folk: hata och hata
Lita på folk: för mycket ibland
SISTA PERSONEN SOM:
sov i din säng: flisan
Du delade en dricka med: venne
Skrek på dig:  morsaaan
Du fick sms från: jacob
Du snackade med på msn: malin/stella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0